مدل های مختلف جدول بتنی دور باغچه به همراه قیمت

جدول بتنی دور باغچه

استفاده از جدول بتنی دور باغچه باعث می‌شود تا مسیر پیاده رو از فضای سبز به شکلی هنرمندانه مورد تفکیک شود و این‌چنین زیبایی مکان مورد نظر به صورت چشمگیری به نمایش در بیاید. جدا کردن فضای سبز از خیابان و یا توجه به حاشیه فضای سبز می‌تواند بر روی ساختار اصلی فضا تاثیر بسیار ویژه‌ای بگذارد. امروزه برای نصب جدول باغچه در ابتدای کار به زیرسازی آن توجه می کنند که زیر سازی اگر با اصول و استاندارد اصلی خود  انجام نشود در طولانی مدت مقاومت اصلی خود را نشان نمیدهد و کاربرد خاص را نمیتوان انتظار داشت. مقاومت اصلی در مقابل شرایط جوی از جمله ویژگی های کلیدی جدول بتنی  محسوب میشود تا با یک قیمت مناسب در ابعاد و ضخامت عالی بتوانید به تفکیک فضای باغچه خود با استفاده از جدول بتنی اقدام کنید.

جدول بتنی دور باغچه1

استعلام قیمت

امروزه بسیاری از جدول هایی که شما برای دور باغچه مشاهده می کنید از جنس بتن ساخته شده است که به واسطه افزودنی های خاص خود به این شکل میتواند مزیت ویژه‌ای را برای جدول بتنی دور باغچه به نمایش بگذارد. در پایان کار استحکام و دوام قابل قبول جدول است که برای دور باغچه می‌تواند انتخابی قابل قبول را به وجود آورد. استفاده از جدول‌های بتنی دور باغچه باعث می‌شود تا شما با استفاده از اندازه و ابعاد متفاوت با استاندارد کامل در سایزهای مختلف بتوانید زیبایی هرچه بیشتری را در نظر بگیرید. طول جدول را شما از ۸۰ سانتی متر تا ۱۰۰ سانتی متر می توانید مشخص کنید و برای ارتفاء جدول عمدتا به ۵۰ سانتیمتر در ۸۰ سانتیمتر اندازه هایی معمول وابسته به انتخاب مشتری شناخته می شود که امروزه استفاده از جدول دور باغچه بتنی انتخابی عالی و کاربردی در جدول سازی فضای سبز باغچه به حساب می‌آید. شما می توانید قیمت های متفاوتی را برای هر کدام از جداول بتنی به طور مشخص در نظر بگیرید که به خاطر نوع جدول و رنگ های خاص قیمت ها با تفاوت خاصی رو به رو هستند که شما با استعلام  قیمت از سایت موزائیک ماهان میتوانید هم اکنون به خرید این جداول به صورت اینترنتی بپردازید.

تنوع در جدول بتنی دور باغچه

شما می توانید برای استفاده از جدول بتنی دور باغچه از مدل های فانتزی نیز استفاده کنید که تنوع قابل توجهی را برای شما به ثمر برساند. استانداردهای خاصی وابسته به کاربرد در ساختار این جداول نهفته است که شما قادر باشید به شکلی خاص از جدول مورد نظر در فضاهای متفاوت باغچه ای و دوره درختی استفاده کنید؛ چرا که امروزه انواع پیاده رو، پارک، فضاهای سبز خاصی مانند انواع آلاچیق برای تفکیک و جداسازی به انواع جدول بتنی نیاز دارد. هر چقدر شما به کیفیت و استقامت جدول توجه بیشتری داشته باشید. علاوه بر قیمت مقرون به صرفه که پرداخت میکنید در طولانی مدت می توانید از مزایای آن نیز به خوبی بهره‌مند شوید.

جدول بتنی

دوام و مقاومت جدول بتنی دور باغچه

شاید این نکته برای شما نکته قابل توجهی باشد که بدانید جدول بتنی دور باغچه از جمله جداولی مناسب برای مناطق سردسیر به شمار می آید، به این دلیل که در برابر انواع شرایط جوی مانند سرما و یخبندان شما می‌توانید استقامت بی‌نظیری را از این جدول انتظار داشته باشید. علاوه بر سرما در مقابل حرارت، سایش و انواع رطوبت نیز استحکام اصلی خود را حفظ میکند . طرح های مختلف جدول بتنی به خاطر تنوع، طرح و رنگ قیمت متفاوتی را نیز ارائه می دهد و شما بسته به نوع طرح انتخابی خود می توانید به راحتی از هر کدام از این جداول بتنی را به راحتی در فضای مورد نظر خود مورد کاربرد و استفاده قرار دهید.

استفاده و کاربرد جدول های بتنی دور باغچه اصولا برای انواع پارک و پیاده رو را بیشتر مشاهده کرده اید و شما بدین ترتیب شما می‌توانید جدول های بسیار زیبا، متنوع و خوش رنگ بتنی را در این مکان ها به سادگی در انواع متفاوت و مختلف وابسته به دسته بندی های مختلف در نظر بگیرید.

انواع جدول بتنی دور باغچه فانتزی

·        جدول واش‌بتن ( جدول ویلایی)

  • تنوع رنگی فراوان
  • سازگاری با طبیعت
  • استفاده برای حیاط انواع ویلا و مناطق مسکونی

جدول واش بتن

      جدول پلیمری

  • تنوع رنگی فراوان
  • دوام ومقاومت عالی در برابر شرایط جوی

جدول پلیمری

      جدول پرسی رنگی

  • ساختاری شبیه جدول خیابانی
  • موجود در رنگ های طوسی و قرمز
  • امکان سفارش رنگ

انواع جدول بتنی دور باغچه طرح دار

·        جدول فانتزی طرح های ساده

·        جدول فانتزی طرح های گلدان

·        جدول فانتزی طرح های مدادی

·        جدول فانتزی طرح های محرابی

·        جدول فانتزی طرح های هخامنشی

·        جدول فانتزی طرح های رومی

·        جدول فانتزی طرح های فروهر

·        جدول فانتزی طرح های آبشار

·        جدول فانتزی طرح های گلبرگ

·        جدول فانتزی طرح های کاسپین

مزایای استفاده از جدول بتنی دور باغچه

شما ضمن استفاده از جدول بتنی دور باغچه میتوانید مزایای قابل قبولی را برای این انتخاب خود در نظر بگیرید؛ چراکه گروه متبحر، باتجربه و مجرب سایت موزائیک ماهان با تنوع رنگی بالایی که برای شما به نمایش میگذارد و همچنین کیفیت و دوامی که درساختار اصلی این جدول در مقابل انواع ضربه نهفته است در کنار ضمانتی معتبر شما را از انتخاب مطمئن میکند. مدل های فوقالعاده شیک، لاکچری و با دوام در رنگ های مختلف از جمله مزایای استفاده از جداول بتنی به حساب می‌آید که شما قیمت هرکدام را در ابعاد مختلفی مانند:

ü     ۵۰ در ۴۵

ü     ۳۵ در ۵۰

  • ۳۰ در ۵۰
  • ۳۵ در ۴۵
  • ۳۷ در ۴۰

و ابعاد مختلف دیگر با قیمت های کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی از قسمت پشتیبانی آنلاین سایت موزائیک ماهان برآورد کنید.

مزایای جدول بتنی

سخن پایانی

سایت موزائیک ماهان جزء سایت های معتبری است که توانسته در طولانی مدت نظر بسیاری از مشتریان را به واسط کیفیت در خدمات و استاندارد تمامی محصولات به بهترین شکل ممکن جلب نماید. شما می توانید برای تهیه و خرید انواع جدول بتنی دور باغچه با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید.

۰۲۱۵۶۵۲۰۲۳۷-۰۹۱۲۴۱۴۱۲۴۳

با برآورد قیمت از قسمت تماس با ما هرچه سریعتر از محصولات باکیفیت سایت به نحو احسن برای زیبا سازی هرچه بیشتر فضای سبز مورد نظر خود استفاده کنید.

نمونه جدول دور باغچه ، جدول سنگی دور باغچه ، جدول کشی باغچه